سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرور مجازی

در دنیای امروز خرید سرور مجازی که تمامی دستگاه‌ها وابسته به اینترنت هستند، بد نیست اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی کار دستگاه‌ها  خرید وی پی اسو اپلیکیشن‌ها داشته باشیم.

سرور مجازیسلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت خرید vpsدر تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جالب است بدانیدسرور مجازی ویندوز نحوه‌ی ارتباطات تمامی دستگاه‌ها و اپلیکیشن‌ها مانند هم است و همگی از یک قانون برای ارتباط با هم آموزش تصویری نصب نرم افزار Adobe Connect بهره می‌­برند. به‌طور مثال، پیام­‌رسان­‌هایی مانند آموزش تغییر پسورد در سرور مجازی ویندوز تلگرام و واتساپ یا نرم‌افزارهایی مانند یوتیوب، همگی ازطریق یک قرارداد بین‌المللی ارتباط برقرار می‌کنند.

نحوه ی کار اینترنت آموزش ست کردن IP در اوبونتو سرور  به چه صورت است؟

اینترنت به زبان ساده دارای سه  مزایا و کاربرد سرور مجازی VPS بخش اصلی است:

1- کلاینت‌ها
2- روترها
3-سرورها

کلاینت چیست؟

به کسانی که از سرویسی افزایش هارد در سرور مجازی لینوکس فدورا استفاده می‌کنند، کلاینت یا یوزر گفته می‌شود. به‌طور مثال  کلاینتافزایش هارد در سرور مجازی لینوکس CentOS  اینستاگرام یا تلگرامنصب و راه اندازی DNS در ویندوز سرور  هستیم و از سیستم تلگرام برای ارسال پیام و فایل یا اینستاگرام استفاده می‌کنیم یا مثالا در همه چیز درباره توزیع لینوکس CrunchBang (کرانچ بنگ) حال مطالعه این صفحه هستید پس شما  آموزش تغییر پسورد root در لینوکس کلاینت یا همان یوزر هستید. کلاینت‌ها اکثرا  آشنایی با DMARC و آموزش فعالسازی بر روی ایمیل سرور دریافت‌کننده اطلاعات هستند.

در مثال دیگر، با جست‌وجو آموزش نصب گواهینامه SSL رایگان در وب سرور IIS کردن سرور مجازی در مرورگر خود اطلاعات وب‌سایت سرور مجازیمقایسه تفاوت های ویندوز سرور  و ویندوز دسکتاپ  میزبان اول به شما نمایشآموزش نصب ویندوز سرور 2012 ، 2016 و 2019 در vmware  داده می‌شود، پس شما با باز کردن وب‌سایت سرور مجازی میزبان اول متن‌ها، عکس‌ها و… را در مرورگر خود دریافت (دانلود) کرده‌اید.

البته کلاینت‌ها همیشه آموزش ریست پسورد ویندوز سرور ، سرور اوبونتو و CentOS دریافت‌کننده نیستند. زمانی‌که شما راهنمای جامع مقایسه نسخه های مختلف ویندوز سرورعکسی در اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارید آموزش اتصال پروتکل SSH از طریق Putty و WinSCP در سرور مجازی لینوکسیا فایلی یا متنی ازطریقآموزش نصب و راه اندازی وب سرور iis در ویندوز سرور 2019  تلگرام با دوستان خود به اشتراک می‌گذارید، درواقع داریدآموزش وب سرور آپاچی apache و راه اندازی در سرورهای مجازی لینوکس  اطلاعاتی را آپلود می‌کنید سرور مجازی vps چیست و چه مزیت هایی نسبت به هاست دارد؟ و دوستان شما برای دیدن این اطلاعات نیازمند دانلود آن هستند.

شاید سوالی که برای شما پیش آمده این باشد که اطلاعات ما کجا دانلود و آپلود می‌شود و اصلا اطلاعات ما کجا می‌رود؟ با خواندن ادامه‌ی مطلب به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

سرور مجازی چیست؟

همان‌طور که در بالا توضیح داده شد، 10 توزیع برتر لینوکس در سال 2020  اینترنت با رد و بدل کردن اطلاعات به‌وجود آمده؛ اما برای چگونه سرور مجازی vps با سرعت بالا خریداری کنیم؟ نگه‌داری و پردازش اطلاعات نیازمند کامپیوترهایی است نصب اوبونتو 18.04 در سرور مجازی vps  که بدون وقفه با کلاینت‌ها در ارتباط باشد. به زبان ساده‌تر،  فشرده سازی فایل در لینوکس زمانی‌که در تلگرام برای کسی متنی یا فایلی ارسال می‌شود،اضافه کردن سایت در IIS این فایل ابتدا توسط اپلیکیشن تلگرام به سرورهای تلگرام ارسال و در آنجا فعال کردن Directory Browsing در IIS ذخیره می‌شود، سپس با پردازش دستور شما فایل را بهافزودن فرمت MIME Types در IIS  کاربر مدنظر ارسال می‌کند و کاربر مدنظر روی دستگاه خود فایل را مشاهده می‌کند.

برای درک بهتر مثال دیگری آموزش فعال سازی Remote Desktopخواهیم زد. می‌خواهیم نحوه‌ی عملکرد باز شدن این صفحه‌ای که در حال خواندن آن هستید را بررسی کنیم:

شما به‌طور مستقیم یا ازطریق نصب وب سرور IIS بر روی ویندوز سرور موتور جست‌وجو درخواست باز شدن این صفحه را کردید؛ در نتیجه درخواست شما وب سرور چیست و چه کاربردی دارد؟ به سرور وب‌سایت انتقال یافته است. این سرورچگونه فضای پارتیشن را ادغام و تقسیم نماییم؟ درخواست شما را دریافت و بعد از پردازش (متوجه شدن) اطلاعاتآموزش تغییر پسورد ویندوز سرور  این صفحه (عکس-نوشته و ...) این صفحه را به مرورگر شما ارسال کرده است.

پس در نتیجه وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها اتصال به سرورهای ویندوزی و اشتراک گذاری درایو هادارای سرورهای قدرتمندی هستند دی ان اس چگونه کار میکنند؟که وظیفه‌ی ارتباط با کاربر را دارند.

نتیجه‌گیری که می‌توان کرد؛ در دنیا تعداد بسیار زیادی اینترنت چگونه کار میکند سرور و کلاینت وجود دارند، پس چگونه همدیگر را تغییر ظاهر وبسایتپیدا می‌کنند؟

سرور مجازی