سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صابون تخم هندوانه

هندوانه میوه ی محبوب و دلخواه همه ی ما میباشد اکثر شما عزیزان هندوانه را دوست دارید. از این میوه صابون تخم هندوانه و روغن تخم هندوانه بدست می آید که خواص فوق العاده ی درمانی و زیبایی دارند. در ادامه با ما همراه باشید.

هندوانه میوه ای خوشمزه و آبدار است. این میوه ی تابستانی قرمز رنگ میباشد. هندوانه ی زرد هم داریم که هر دوی آنها خواص بسیاری برای پوست و مو و درمان یکسری بیماریهای داخلی و بیماریهای پوستی دارند.

هندوانه ویتامین های زیادی دارد. به خاطر وجود این ویتامین هاست که هندوانه برای پوست و مو و سلامتی بدن بسیار مفید است.

هندوانه سرشار از ویتامین C ویتامینA ویتامین B6 و سرشار از مواد معدنی از جمله روی و کلسیم و آهن و پتاسیم و فسفر و منیزیم میباشد. همه ی این ویتامین ها و مواد معدنی مقوی باعث شده هندوانه در صنایع دارویی کاربرد زیادی داشته باشد.

خواص

اگر تصمیم به لاغری گرفته اید و میخواهید چربی های دور شکم را از بین ببرید، از هندوانه بهره ببرید. میدانید که هندوانه جز آن دسته میوه هایی است که برای کاهش وزن بسیار مناسب است و پزشکان تغذیه هم در دوران رژیم غذایی هندوانه را توصیه میکنند. هندوانه بخاطر هضم آسانش معده را اذیت نمیکند و فاقد چربی میباشد. از این رو برای سلامتی و کاهش وزن بسیار مفید است.

هندوانه بخاطر آب فراوانی که دارد برای پوست بسیار مفید است. آب هندوانه جذب پوست بدن میشود و برای آن دسته از افرادی که پوستی خشک دارند و آن دسته از افرادی که بیماری پوستی بنام اگزما دارند بسیار مفید است.

اگزما پوست را خشک میکند و پوست ملتهب میشود و خارش شدید میگیرد.

صابون توت فرنگی بهترین پیشنهاد برای سخت پسندان!!

برای از بین بردن این مشکلات هندوانه بسیار مفید است. هندوانه ویتامین Cدارد ویتامین c پوست را شاداب میکند و خشکی پوست را از بین میبرد.

این ویتامین وقتی جذب بدن میشود آبرسانی قوی و مفید برای بدن است. پوست وقتی چرب باشد، مانع رشد جوش میشود و هندوانه با داشتن ویتامین های cو B6 پوست را چرب نگه میدارد و از رشد جوش های مزاحم جلوگیری میکند.

از دیگر خواص هندوانه میتوان به درمان دردهای عضلانی مثل درد آرتروز یا درد گردن یا درد کمر یا درد پا اشاره کرد. هندوانه این درد ها را کاهش میدهد و سلامتی را به ما هدیه میدهد.

خواص صابون تخم هندوانه

همچنین بخاطر داشتن ویتامین Aبرای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و برای تقویت گلبول های قرمز بدن نیز بسیار مفید و ضروری است.

هندوانه برای درمان زخم های دهان نیز مفید است. وقتی لثه عفونت میکند یا زخم میشود یا آفت میزند، هندوانه بهترین دارو برای درمان این زخم ها میباشد. برای تقویت لثه بسیار مفید است.

صابون تخم هندوانه

صابون هندوانه محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک است که برای سلامت پوست صورت و بدن مفید است.

این صابون با چربی موجود در بافت خود برای پوست مناسب است.

همچنین صابون هندوانه برای از بین بردن جوش های صورت عالی است. علاوه بر از بین بردن جوش، جای جوش هم درمان میکند. پوست صورت را روشن میکند و باعث جوانسازی پوست میشود.

این محصول برای منافذ باز پوست مفید است و برای کاهش منافذ باز پوست دارویی مناسب است.

 

صابون تخم هندوانه

خرید صابون تخم هندوانه

قیمت صابون تخم هندوانه

خرید صابون