سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص صابون خیار

صابون خیار  خرید صابون خیار  قیمت صابون خیار

 

صابون خیار خواص فراوانی برای زیبایی و شادابی پوست و موی سر شما دارد. خصوصا صابون خیار و یا حتی روغن خیار.… با ما همراه باشید.

خیار محصولی که زیاد دیده می شود و معمولا برای تهیه سالاد آن را مشاهده میکنید و یا هنگام صرف صبحانه و یا عصرانه! خیار آب فراوانی دارا است و همچنین از نظر داشتن ویتامین بسیار متنوع می باشد. بافت اسفنجی دارد و از آن برای تهیه انواع ماسک محافظتی پوست و ساخت صابون استفاده می شود.

خیار دو نوع مادتین دارد که برای جلوگیری از جمع شدن آب زیر پوست و کاهش التهاب های پوستی بسیار موثر است. ویتامین کافئیک و ویتامینC این دو نوع مادتین است به همین دلیل برای درمان

  • التهاب
  • سوختگی
  • خارش
  • پف زیر چشم
  • حساسیت های فصلی

بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و ایده آل است.

در حال حاضر شرکت های تهیه محصولات مراقبتی پوست از خیار در محصولات خود استفاده می کنند. اما به این هم باید توجه کرد که در این محصولات درصد بالایی از مواد شیمیایی نیز استفاده می شود که بسیار مضر هستند و عوارض فراوانی برای پوست دارند. اما صابون خیار که در صابونچی برای شما تهیه کرده ایم کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه ضرر و عوارضی برای پوست و موی شما ندارد و میتوانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

 

خواص صابون خیار

 

صابون خیار

برای افزایش استحکام و سفتی پوست خود از صابون خیار استفاده نمایید. همچنین برای روشن سازی پوست نیز توصیه می شود.
شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی میتوانید با مصرف این محصول پوستی روشن تر و جوانتر داشته باشید و پوست خود را براق کنید. مصرف صابون خیار در اطراف چشم باعث درمان پف زیر چشم می شود.

از تماشای التهاب، سرخی و یا تحمل خارش بر روی پوست خود خسته شده اید؟

این صابون درمانی موثر برای التهاب های پوستی و خارش پوست می باشد

آیا شما هم به رفع چروک های روی پوست علاقه دارید؟

از تماشای خطوط اخم بر روی پیشانی ناراحت هستید؟

دنبال محصولی طبیعی برای رفع این مشکلات هستید؟

صابون خیار همان محصولی است که به دنبال آن هستید این محصول منبع غنی از ویتامین E و پتاسیم است.

 

خرید صابون