سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش درست کردن پفک هندی

کاچی نوعی دسر یا مکمل غذایی بسیار پر انرژیه که با آرد ، کره‌ی فراوان و شربت غلیظ شده تهیه میشه. کاچی برای افرادی که ضعف جسمانی دارند مناسبه. طرز تهیه کاچی خیلی آسونه.

طرز تهیه کاچی دو روش کلی داره که یکیش با آرد برنج و دومی با آرد گندم هست. ما طرز تهیه کاچی با آرد برنج رو در مطلب دیگه ای توضیح دادیم و حالا توی این مطلب قصد داریم به آموزش روش اصلی تهیه کاچی با آرد گندم بپردازیم.

دستور پخت کاچی خیلی خیلی آسونه و برای وقتایی که دلتون یه غذای شیرین و مقوی میخواد گزینه مناسبیه. امیدواریم از تهیه این دسر خوشمزه نهایت لذت رو ببرین.

 

پفک هندی یکی از خوراکی هایی است که طرفداران زیادی دارد و در کشورهای آسیایی مثل هند، چین و پاکستان تهیه می شود. طرز تهیه پفک هندی نسبت به دیگر تنقلات از مواد مضر کمتری برخوردار است و اگر زمانی نیاز به وجود تنقلات داشتید؛ پفک هندی بهترین گزینه است زیرا با مواد در دسترس قابل تهیه است و اینکه با روغن تازه در منزل تهیه می شود.

 

پفک هندی ترد و خوشمزه یکی از خوراکی های مورد علاقه همه به خصوص بچه هاست. پفک هندی طعم دار را میتوانید به راحتی در خانه با ادویه های دلخواه سرخ کنید. پفک هندی یکی از تنقلات پرطرفدار برای جشن تولدها و مهمانی های عصرانه است.

پفک هندی خام در بازار موجود است که میتوانید خریداری کنید ولی اگر تمایل دارید پفک هندی را از ابتدا در خانه تهیه کنید می توانید طرز تهیه پفک هندی خانگی را در ادامه مقاله بخوانید.

طرز تهیه پفک هندی از صفر تا صد در خانه کار بسیار راحتی است فقط کمی صبر و زمان لازم دارد ولی در عوض شما یک پفک هندی خانگی کاملا سالم با رنگ های طبیعی دارید که با خیال راحت میتوانید از آن استفاده کنید.

 

 

کیک مرغ یکی از انواع پیش غذای سرد می باشد که در مهمانی ها و مجالس طرفداران زیادی دارد.علت این که این پیش غذا با نام کیک مرغ شناخته می شود به دلیل ظاهر زیبای آن است که مانند کیک است. 

کیک مرغ

روش های مختلفی برای  تهیه کیک مرغ وجود دارد که هرکسی می تواند بر اساس ذائقه یا مواد اولیه در دسترس، این غذا را حاضر کند. با طرز تهیه کیک مرغ آشنا شوید.

 

کیک کدو حلوایی جزء کیک های خوشمزه و مناسب فصل پاییز است که کدو بسیار زیاد است. کدو تنبل اصالتی مکزیکی دارد و به رنگ نارنجی فصل پاییز است به دلیل وزن بالا و جثه بزرگ آن کدو تنبل نامگذاری شده است. کدو دارای خواص زیادی چون خاصیت ضد التهابی، جلوگیری از پیری چشم، کاهش ابتلا به سرطان و سرشار از مواد مغذی است.